FANDOM

RuneScapen servereitä sanotaan Worldeiksi. Niitä on yhteensä 169. Ne sijaitsevat eri puolilla maailmaa, 7 eri maassa. Servereitä on kahdenlaisia, F2p ja P2p. Jokainen world pitää sisällään maksimissaan 2000 pelaajaa. On olemassa "worldeja" joissa keskitytään enimmäksi johonkin minipeliin, esimerkiksi Clan Warsiin.

Maat

19 Iso-Britanniassa 88 Yhdysvalloissa 24 Kanadassa 11 Alankomaissa 6 Australiassa 6 Ruotsissa 2 Suomessa 4 saksassa. Eri maissa olevat "worldit" ovat maan omalla äidinkielellä koska pelaajia on monista eri maista mutta yleiskieli on kuitenkin englanti.

Palvelimet

World Minipeli/Maa Lisätietoa
World 1 Vaihtaminen - F2P World 1 on yleensä täynnä ja hyvin suosittu world. Se on ilmaispelaajille.
World 2 Vaihtaminen - P2P World 2 on yleensä täynnä ja suosituin jäsenten world.
World 3 Vaihtaminen - F2P World 3 on myös suosittu servu, mutta yleensä hiljaisempi.
World 4 Vaihtaminen - F2P World 4 on yleensä hiljaisempi servu, kuin edelliset servut.
World 5 Vaihtaminen - F2P World 5 on hiljainen servu.
World 6 Barbarian Assault World 6 on hyvin suosittu Barbarian Assault-minipelin serveri. Se on yleensä hyvin täysi.
World 7 Yhdysvallat World 7 on suosittu Yhdysvaltojen servu.
World 8 Yhdysvallat World 8 on myös Yhdysvaltojen servu.
World 9 Yhdysvallat World 9 on yksi Yhdysvaltojen P2P servu.
World 10 Hollanti World 10 on Hollannin yksi servuista.
World 11 Yhdistyneet kansakunnat World 11 on suosittu UK-servu.
World 12 Uusi-Seelanti World 12 on yksi Uuden-Seelannin servereistä.
World 13 Yhdysvallat World 13 on yksi Yhdysvaltojen servuista.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki