FANDOM

Witch's House on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot

Virallinen tehtävän kuvaus: Taverleyssä asuva pikkupoika on potkaissut pallonsa pelottavan vanhan naisen puutarhaan.
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Juttele pikkupojalle Taverleyn portin lähellä
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: Pitää pystyä voittamaan neljä 20-53 tasoista hirviötä peräkkäin.
Tarvittavat tavarat: Juustoa ja nahkahanskat. Suositellaan useampaa juustoa(nahkahanskat saa myös ala kerran laatikoista)

Ohje

Talo, jonne pallo meni, on portin pohjoispuolella. Jatka tietä länteen ja risteyksestä pohjoiseen, kunnes tulet talon ovelle. Ovi on lukittu, mutta sen pohjoispuolella on ruukku, josta löytyy oven avain. Mene sisään ja lue kokonaan pöydällä oleva päiväkirja.

Puutarhaan pääseminen

Mene kellariin ja laita nahkahanskat käsiisi ja etsi kaapista magneetti. Palaa ensimimmäiseen kerrokseen ja mene etelässä olevaan pikkuhuoneeseen, jossa on puutarhaan johtava ovi.

Pudota juusto ja kun hiiri tulee käytä nopeasti magneettia hiireen ja tämä aukaisee oven. Tämä voi olla ärsyttävän vaikeaa ja moni on joutunut yrittämään monta kertaa, kunnes tämä onnistuu.

Noidan ohi meneminen

Tässä sinun pitää käyttää pensasaitoja hyväksesi, jottei noita näe sinua ja teleporttaa talon ulkopuolelle, jolloin sinun pitää aloittaa alusta.

Mene suihkulähteelle ja etsi sieltä avain. Jos et lukenut päiväkirjaa kokonaan, avain ei ehkä olekaan siellä!

Noidan koe

Mene noitaa varoen vajaan ja käy Witch's Experimentin kimppuun. Kun tapat sen toinen muoto ilmaantuu ja vielä kaksi muuta on tulossa. Viimeinen on 53-tasoinen susi, jonka tapettuasi ota pallo. Jos yrität ottaa palloon aiemmin, menetät vain elämääsi.

Mene ulos talosta noitaa vältelen. Jos noita teleporttaa sinut ulos, menetät sekä avaimen, että pallon.

Lopetus

Anna pallo pojalle ja tehtävä on valmis.

Palkkio

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki