FANDOM

Uutiset 2008.2.1 Kulissien takana - helmikuu

Tämä kuukausi alkaa fanfaarilla. Helmikuussa pidetään ääniviikko, joka on kokoelma muutoksia ja parannuksia, jotka parantavat kuuntelukokemustanne ja tekevät musiikkijärjestelmän helpommaksi käyttää. Voitte kuunnella kappaleen kokonaan loppuun, eikä se enää muutu jatkuvasti, kun menette alueelta toiselle. Innokas seikkailija joka avaa 500 kappaletta saa ilmakitara-liikkeen.

Tämänlaiselle hulluttelulle ei ole sijaa kuukauden graafisessa parannuksessa. Edgevillen luolaston asukkaat ovat olleet äreitä edellisestä muutoksesta saakka, posti Pete sai jopa kiukkuisen kirjeen Vannakalta. Ei siksi että pelkäisimme Vannakaa, helmikuu tekee luolastosta sopivan kostean ja vaarallisen .

Epäonnistuttuaan kerran Regicide-tehtävässä, Tyras Campin katapultin vartija on epäonnistunut uudestaan, tällä kertaa päästämällä kosteutta kenraali Hiningin katapulttiin. On sanomattakin selvää, että jotain rohkeaa seikkailijaa tarvitaan katapultin korjaamiseen ja tuomaan paljon tarvittua turvallisuutta leiriin. Rakennustaitojesi pitää olla terävät ja arvoitusten ratkaisukykysi sitäkin terävämmät tässä katapultin rakennus tehtävässä, jossa voit hyvittää Regicidessä tekemääsi verilöylyä ja jonka palkintona on Castle Warsiin liittyvä palkinto.

Helmikuu tarkoittaa kevään lähestyvän, niinpä RuneScapen jänikset ovat saaneet rohkeutta. Ne pitävät oglerootista, joka on gnomejen kasvis jota kasvatetaan vain yhdellä alueella, ja tekevät mitä tahansa saadakseen niitä. Tässä kiihkeässä ja strategisessa minipelissä sinun pitää kaivaa siemenet ja oglerootit ennen kuin ilkeät jänikset saavat hajuakaan niistä, käyttämällä päättelykykyäsi ja nopeaa lapiointia. Et ainoastaan pysty pelaamaan uudenlaista peliä, mutta saat hienoja maanviljelypalkintoja. Vaikeasti löydettäviä siemeniä ja maanviljelykokemusta on tarjolla niille, jotka lapioivat vauhdilla ja ovat nopeasti paikalla.

Jatkaaksemme maanviljelyhulluttelua helmikuussa, meillä on uusi maanviljelyamuletti. Amulet of Farming on saatavilla useimmista maanviljelykaupoista ja siinä on joitain Amulet of Naturen ominaisuuksia. Amulet of Naturen omistajat huomaavat, että myös se on saanut lisää taikaa tässä kuussa, tarjoten teleporttia sairastuneille viljelypalstoille ja mahdollistaen viljelypalstojen suojelemisesta maksamisen eri paikasta. Lisäksi se puhuu!

Lisää ripaus pelaajien galleriaa, sormuksellinen kehityspäiväkirjaa ja teelusikallinen Hedgen postilaatikkoa ja helmikuu näyttää aika hyvänmakuiselta!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki