FANDOM

Uutiset 2008.1.29 As a First Resort

Matkustettuaan ogrejen kaupunkiin 0o'glogiin, Balnea ei voinut odottaa näin vastustamatonta liiketoimintamahdollisuutta. Kaupunki voi olla täynnä ärsyttäviä hyönteisiä ja tylyjä ogreja, mutta se on myös ihmeellisten lammikoiden koti.

Näillä lammikoilla näyttää olevan kaikenlaisia hyviä vaikutuksia terveyteen ja suorituskykyyn. Tämä mielessään, Balnea on päättänyt muuttaa alkukantaisen leirin loisteliaaksi terveyskylpyläksi. Valitettavasti ogrejen johtaminen on suurempi haaste, kuin mitä Balnea arvasikaan ja hän voisi käyttää apuasi saadakseen kylpylän toimimaan.

Se ei ole helppoa, hyönteiset kiertelevät kylpylän altaita, hotellin johtajan mielestä lihan palaset ovat hyviä tyynyjä ja paikallinen kokki ei pysty palauttamaan mieleensä edes yksinkertaisimpia reseptejä. Selvitä nämä ongelmat ja pääset käyttämään kaikkea mitä Oo'glog tarjoaa, mukaan lukien kaupat, kylpylän altaat, ogrejen peruukit, mutakylvyt ja pystyt vangitsemaan kolmea uutta metsästysolentoa. Innokkaat puunhakkaajat löytävät myös uuden puun - eukalyptuksen.

Yhteenveto

Mistä aloittaa As a First Resort -tehtävä
Puhu päällikkö Tessille Oo'glogin keskustassa.
Vaatimukset
Big Chompy Bird Hunting
Zogre Flesh Eaters
48. metsästystaso
51. tulentekotaso
58. puunhakkuutaso
Pääset
Kokonaan uuteen Lunar Islen kokoiseen alueeseen
Kolme uuttaa metsästysolentoa
Uusi kutsuntalemmikki
Uudentyyppinen puu
Paljon muita palkintoja!

Muita uutisia

Kuten monet teistä ovat huomauttaneet keskustelupalstoilta, jotkin olennot pudottivat useita charmeja kun taas toiset pudottivat niitä harvoin. Nämä olivat rehellisesti virheitä, jotka täytyi korjata. Tällä viikolla olemme korjanneet ne. Charmien määrä, jotka saat hirviöiden voittamisesta, on nyt sopivammin riippuvainen hirviöiden taistelutasosta.

Emme vain korjaa charmien virheitä, vaan annamme myös lisää mahdollisuuksia niiden saamiseen. Charmit pudotuksina on lisätty joillekin lahtaukseen liittyville olennoille, jotta voit kerätä niitä samalla kuin suoritat lahtaustehtävää. Valmistaudu näkemään lisää charmeja pudottavia olentoja tulevaisuudessa.

Olemme korjanneet ongelman, joka joskus aiheutti pelaajien katoamisen Clan Warsissa. Tämä tapahtui vain joillain alueilla ja on nyt muutettu, jotta pelaajat eivät enää katoa!

Zamorak potion, jossa on vain yksi annos jäljellä, toimi eri lailla kuin sellainen, jossa oli useampia annoksia. Tämä on korjattu ja nyt kaikki annosmäärät antavat samat parannukset.

Ring of life ei enää teleporttaa sinua pois Clan Warista, kun elämäpisteesi menevät alhaalle. Tämä on turvallinen minipeli, joten ei ole mitään syytä teleportata turvaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki