FANDOM

Uutiset 2008.1.14 - Uusi pelaajatilien palautussysteemi

Olemme päivittäneet pelaajatilien palautussysteemiä, jotta pyyntökaavakkeen täyttö olisi helpompaa ja kadonneen tilin palautus nopeampaa.

Toivomme, että teistä tämä uusi systeemi olisi helpompi käyttää ja jotta voisimme tarkemmin palauttaa pelaajatilinne. Etusivulta systeemiin johtavat linkit ovat samat kuin ennenkin, mutta nyt ne johtavat samanlaiseen kirjautumisnäyttöön, kuin kaikki muutkin verkkosivullamme olevat kirjautumisnäytöt, mutta tämä ei vaadi salasanaa. Lisäksi sivut on muutettu saman tyyliseksi, kuin viime vuoden lopulla julkaistu uusi laskutusjärjestelmä.

Osana päivitystä olemme hieman muuttaneet sitä, kuinka käsittelemme lukittuja pelaajatilejä. Aiemmin kun tili oli lukittu, vastasimme vetoomukseen niin pian kuin mahdollista. Uudessa systeemissä lukkovetoomukset säilytetään kolme päivää, jotta kaikki pelaajatilistä kilpailevat pelaajat kerkeävät tehdä vetoomuksensa. Muutoksen ansiosta voimme turvata vaarannetut pelaajatilit tehokkaammin. Tämä ei koske tavallisia unohdettujen salasanojen vetoomuksia ja pyrimme käsittelemään ne myös nyt mahdollisimman nopeasti.

Aiemmasta järjestelmästä peräisin olevien seurantatunnusten (tracking id) pitäisi toimia myös uudessa järjestelmässä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki