FANDOM

Spirits of the Elid on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot

Virallinen tehtävän kuvaus: Nardahin aavikkokyläläisillä on ongelma. Heidän kaivonsa on kuivunut ja joesta kannettu vesi häviää salaperäisesti, ennen kylään tuloa. Kyläläiset epäilevät tulleensa kirotuiksi. Pystytkö selvittämään mistä on kysymys ja pelastamaan kylän?
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Nardahin kaupungintalo, puhu pormestari Awusahille.
Vaikeus: *****
Pituus: Keskipitkä
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: 33. taikataso, 37. jousiammuntataso, 37. kaivuutaso ja 37. varastelutaso. Pitää pystyä voittamaan kolme 75. taistelutasoista Golemia.
Tarvittavat tavarat: Neula, lankaa, hakku, valonlähde (esim. palava kynttilä), veitsi, köysi, Telekinetic Grab-loitsun runet (Law ja Air). Noin 500 rahaa aavikkotarvikkeisiin ja mattokyyteihin. Ase tai aseet joilla voi tehdä crush-, stab- ja slash-hyökkäykset. (scimitar ja battleaxe ovat hyvä vaihtoehto) Jousipyssy ja muutama nuoli.

Ohje

SoE.Map.png Puhuttuasi pormestarin (1) kanssa mene kylän koillisosassa olevaan taloon (3), jossa on Ghaslor the Elder ja lue balladi, jonka hän antaa.Seuraavaksi mene taloon, joka on kaivosta (2) pohjoiseen ja puhu Shirattille (4). Varasta Ancestral Key köydellä eristetyltä alueelta käyttäen Telekinetic Grap-loitsua. Tutki kaappeja, joista löydät revenneitä vaatteita (torn robes). Käytä neulaa niihin ja saat Elidinisien vaatteet (Robes of Eledinis). Laita vaatteet päälle.

Joen alkulähde

Mene kylästä luoteeseen, kunnes tulet joen rantaan. Seuraa sitä joen alkulähteille. Älä kulje aivan rannassa ja varo krokotiilejä.

Vesiputouksen yläpuolella roikkuu juuri. Käytä köyttäsi siihen ja pääset luolastoon. Mene ovesta ja tulet huoneeseen, jossa on ovet kolmeen pieneen luolaan ja yksi ovi josta pääsee maanalaisen virran rannalle.

Golemit

Kolmea pientä huonetta vartioi kolme golemia, ne hyökkäävät kimppuusi kun avaat oven. Sinun pitää voittaa jokainen niistä ja saada pienissä luolissa vesi virtaamaan

  • valkoinen golem eteläluolassa ei pärjää stab-hyökkäyksille ja avaa vesikouru varastelutaidolla
  • harmaa golem itäluolassa ei pärjää slash-hyökkäksille ja vesikourun saa avattu hakulla
  • musta golem koillisluolassa ei pärjää crush-hyökkäyksille ja vesikourun saa avattua ampumalla jousipyssyllä maalia luolan perällä

Henget

Mene pohjoisesta ovesta ja kulje maanalaisen joen rantaa pitkin, kunnes tulet kolmen hengen luokse. He ovat nimeltään Nirrie, Tirrie ja Hallak. Juttele heille ja saat tietää kirouksen poistuvan, jos palautat Elidinisin patsaan paikoileen.

Patsas

Palaa Nardahiin ja mene pormestarin puheille. Hän kertoo, että patsas heitettiin kylän länsipuolella olevaan kuiluun (crevice). Ota pois lähtiessäsi pormestarin kengät ovensuusta ja syrjemmällä ota niistä pohja irti veitsellä.

Lampun henki

Mene länteen kunnes tulet kartalla selvästi näkyvän kuilun luo. Sytytä valolähteesi, jos se ei jo ole päällä. Käytä köyttä kuiluun ja menet kuilun pohjaan. Jos sinulla ei ole valonlähdettä saatat kuolla. Mene toiseen luolaan lampun hengen luo ja juttele sille. Henki antaa patsaan, jos tuot pormestarin kengän pohjan, jonka olit onneksi ottanut mukaan. Puhu uudelleen hengelle ja saat patsaan.

Lopetus

Vie patsas taloon, josta varastit avaimen ja laita se siellä alustaan ja tehtävä on suoritettu.

Palkkio

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki