FANDOM

Special attack on erikoismallinen hyökkäys, joka mahdollistaa suurempiin damagemääriin tai väliaikaisesti korkeampiin tasoihin. Special Attack vie Special Attack Poweria, joka latautuu vähitellen.

Free-to-play aseilla ei ole erikoishyökkäyksiä. Memberien aseista kaikilla dragon-aseilla on oma erikoishyökkäyksensä, mutta myös monilla muilla erikoisaseilla.

Melee aseet

Godswordit

Bandos

Warstrike, vähentää vastustajan puolustusta niin paljon kun löit erkoishyökkäyksellä.

Runescape weapons specialattacks bandosgodsword-warstrike

Bandos godswordin erikoishyökkäys Warstrike

Zamorak

Ice cleave, jäädyttää vastustajan 20 sekunniksi.

Armadyl

The Judgment, tekee 25% enemmän vahinkoa

Saradomin

Healing Blade, nostaa pelaajan Elämäpisteitä 50% iskun osumasta ja Rukouspisteitä 25% iskun osumasta.

Dragon aseet

Dragon longsword Dragon Longsword (pitkä miekka): Cleave, Tämän iskun ajaksi nostaa Tarkkuutta ja Voimaa 20%.

Dragon mace Dragon Mace (nuija): Shatter, nostaa pelaajan voimaa kovasti ja laskee tarkkuutta jonkin verran yhden hyökkäyksen ajaksi.

Dragon halberd Dragon Halberd (hilpari): Sweep, tämä isku lyö vihollisesi läpi, jos vihollinen on isompi kuin yksi ruutu (esim jätit tai dragonit) sillä lyö automaattisesti toisenkin kerran, tehden paljon enemmän vahinkoa. Multi Combat-alueella isku osuu kaikkiin vihollisiin.

Runescape weapons specialattacks dragonhalberd-sweep

Dragon halberdin erikoishyökkäys, Sweep

Dragondagger Dragon dagger (tikari): Puncture, iskee kahdesti nostaen vahinkoa ja tarkkuutta hyökkäysten ajaksi.

Dragon battleaxe Dragon Battleaxe (taistelukirves): Rampage, nostaa pelaajan voimaa 20%, ja vähentää hyökkäystä, puolustusta, Jousiammuntaa ja Taikomista 10%:lla.

Dragon claws Dragon claws (kynnet): Slice and Dice, neljä todella nopeaa hyökkäystä. Toinen hyökkäys tekee puolet ensimmäisen aiheuttamasta vahingosta, kolmas ja neljäs tekevät puolet toisen hyökkäyksen aiheuttamasta vahingosta.

Dragon scimitar Dragon Scimitar (sapeli): Sever, Poistaa Vihollisen puolustus rukoukset käytöstä hetkeksi.

Dragon pickaxe Dragon pickaxe (hakku): Shock, Vähentää 5% vastustajan Hyökkäystä, Jousiammuntaa ja Taikomista.

Dragon Axe Dragon hatchet (kirves): Clobber, Vähentää kohteen Defenceä ja Magicia tehdyn vahingon määrällä.

Dragon 2h Dragon 2h sword (kahdenkäden miekka): Powerstab, kaikki kohteet saman ruudun sisällä saavat osumaa. Houm! Toimii vain multi combat alueella!

Muut melee aseet

Brine sabre Brine sabre: Liquefy, tuplaa osumamahdollisuuden ja nostaa käyttäjän Attackiä, Defenceä ja Strengthiä 25% iskun osumasta.Huom käytettävissä vain veden alla.

Abyssal Whip Abyssal whip (Kadotuksen ruoska) : Energy Drain,iskee tarkemmin kuin normaalisti plus imee vastustajalta 25% Juoksuvoimasta.

Barrelchest anchor Barrelchest anchor: Sunder, joka onnistuessaan vähentää vastustajan hyökkäystä, puolustusta, jousiammuntaa tai taikomista 10% lyönnin osumasta.

Runescape weapons specialattacks barrelchestanchor-sunder

Barrelchest anchor aseen erikoishyökkäys Sunder

Saradomin sword Saradomin sword :Saradominin salamat iskee normaalin iskun lisäksi 10-15.

Granite maul Granite maul: Quick Smash, nopea isku ilman normaalia viivettä.

Excalibur Excalibur: Sanctuary, Nostaa defenceä 8%.

Darklight Darklight: Weaken, Vähentää väliaikaisesti kohteen Attackiä, Streghtiä ja Defenceä 5%. Demoneita vastaan kaksi kertaa voimakkaampi (eli vähentää 10%).

Rune claws Rune claws: Impale, hitaampi isku, mutta siinä on 10% enemmän Attackiä ja Strengthiä.

Bone dagger Bone dagger: Backstab, Vähentää vastustajan Defenceä tehdyn vahingon määrällä.

Ancient mace Ancient mace: Favour of the War God, Lyö prayerin läpi ja vähentää kohteen prayer pointseja ja lisää niitä lyöjälle.

Statius Warhammer Statius Warhammer: Smash, tekee 25% enemmän vahinkoa ja vähentää vastustajan Defenceä 30%.

Vesta's-longsword-inv Vesta's longsword: Feint, tekee 20% enemmän vahinkoa.

Vesta's-spear-inv Vesta's spear: Spear Wall, osuu kaikkiin lähellä oleviin ja estää kenekään osumasta sinuun 5 sekunnin ajan.

Ranged aseet

Dark bow Dark bow (pimeä jousi): Descent of Darkness (tai Dragons, jos on dragon nuolet), tämä ampuu kaksi nuolta, kuten normaalistikin. Bronze-Runite nuolilla kumpikin nuoli osuu ja vahinko kasvaa 30% per nuoli. Jos on Dragon nuolet käytössä, muuten sama paitsi vahinko kasvaa 50%.

Magic shortbow Magic Shortbow: Snap Shot, ampuu kaksi nopeaa iskua vastustajaa kohti.

Rune Throwing Axe (Rune heittokirves): Soulshot, heittäessäsi kirveen vastustajaa kohti multi-arealla, kirves ponnahtaa vihollisesta toiseen aiheuttaen vahinkoa jokaiseen vastustajaan jotka ovat ympärillä.

Dorgeshuun Crossbow (Dorgeshuun varsijousi): Snipe, tämä vähentää viholliselta puolustustaitoa väliaikaisesti aiheutetun vahingon verran. Esimerkiksi jos vihollisen puolustustaito on 60/60, ja teet tällä erikoishyökkäyksellä häneen 8 vahinkoa, on tällöin vihollisen puolustustaito väliaikaisesti enää 52/60.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki