FANDOM

Slayer Tower
Slayer tower building.png
Kuningaskunta Morytania
Jäsenten alue Kyllä
Päämusiikki The Terrible Tower
Tasot 4
Voimakkain hirviö Abyssal demon (level 146)
Tehtävät Ei mitään
Asukkaat Paholaiset, ihmiset, haamut
Slayer Tower map.png
Klikkaa karttaa katsoaksesi se suurempana.
[Katso][Keskustelu]

Lahtaustorni, aikoinaan nimeltään Viggora's Folly, on todella suuri torni, joka sijaitsee pohjois-Morytaniassa. Tornissa on neljä kerrosta, joista viimeisinpään pääsee vain, jos pelaajalla on 71 Agility.

Tornissa on vain lahtaushirviöitä, joiden lahtaamiseen tarvitsee eri Slayer levelejä. Pienin Slayer levelivaatimus on 5 crawling handeihin ja suurin 85 abyssal demoneihin.

Torniin voi tuoda dwarf multicannonin, mutta sitä ei voi käyttää siellä. Jos pelaaja koittaa laittaa sitä maahan, tulee ilmoitus: "Dark forces are preventing the dwarven construction from working."

Matkustaminen

Slayer Tower Entrance.png

Sisäänkäynti Lahtaustorniin.

Tiedosto:SlayerTowerGargoylesStatues.png

Torniin on lukuisia matkustustapoja.

Historia

Tornin suunnitteli ja rakennutti toisella aikakaudella kenraali Viggora. Hän rakensi tornin toivossa näyttääkseen, että ihmiset ovat enemmän kuin Zarosin lemmikkejä.

Kerrokset

Tornissa on useita rappusia. Niitä löytyy sen jokaisesta kulmasta sekä päähallista.

Ensimmäinen kerros

Slayer Tower Viggora plaque.png

Viggoran kirjoittama plagina.

Slayer Tower overhead.png

Näky sisältä.

Tornin ensimmäisessä kerroksessa on sisäänpääsyllä lepakoita ja crawling handeja ja sen itäisessä osassa on bansheeja. Banshieen tappamiseen tulee käyttää earmuffseja tai slayer helmettiä, muuten bansheet tekevät pelaajista todella heikkoja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki