FANDOM

SerenSymbol

Ainoa kuva Serenistä

What Tämä artikkeli tai sen osa on sekava, ja se vaatii korjausta. Tarkennus: Paljon kirjoitusvirheitä eikä yhtäkään isoa alkukirjainta ok:sti sanottu korjaampa heti
Seren on Elffien jumala. Häntä palvotaan ympäri Tirannwnia. Hän myös opetti Saradominin joukoille jousi-ammunnan jumalasotien aikana. Huhutaan, että hän olisi ibanin äiti.

Hän oli sellainen josta pidettii paljon muttta sitten hän kuoli silloin kun häntä ammuuttiin jalkajousella tai jousi pyssyllä siitä ei ole varmaa tietoa mutta kuoli kumminkkin.

miten jumala voisi kuolla?

Se kysymys on saanut monet miettimään. Eli voi olla että saradomin kyllästyi sereniin koska hänestä pidetttiin enemmän ja saradomin tahtoi olla kaikista pidetyin jumala.

Tehtävässä within the ligt saadaan lisätietoa serenistä hän oli tehnyt monia vaikeita huoneita jossa oli aina kiperä tehtävä ratkaistavana.

Hän luultavasti oli tehnyt kyseiset kiperät tehtävät hämätäkseen zamorakin sotureita jotka aikoivat varastaa avaimen prifiddnasiin millä hetkellä hyvänsä. Jos zamorakin miehet pääsisivät prifiddinasiin seuraukset olisivat kamalat.

Haltijat kuolisivat sukupuuttoon ja zamorak saisi valtavat luonnonvoimat käyttöönsä tehtävässä withn the light vihjataan että prifdinassissa olisi voimien alttari.

Sen on tehnyt seren ystävineen.

Onneksi serenin vaaralliset ansat ovat estäneet zamorakin miesten pääsyn prifiddanisiin, häntä voimme kiittää siitä että runescape on turvassa.

PS:haltia kiva oli hänen oppilaansa