FANDOM

Rune Mysteries on tehtävä RuneScapessa. Kaikki pelaajat voivat tehdä sen.

Tiedot

Virallinen tehtävän kuvaus: Viimeaikaiset tutkimukset velhojen tornilla ovat löytäneet keinon tehdä riimuja ensimmäistä kertaa vuosisatoihin. Auta päävelho Sedridoria tutkimuksissaan, ja hän saattaa opettaa sinullekin nämä salaisuudet!
Julkaisupäivä: 1. joulukuuta 2003
Aloitus: Lumbridgen linna. Mene toiseen kerrokseen, ja puhu Lumbridgen Herttua Horaciolle.
Vaikeus: *****
Pituus: Keskipitkä kävellen, lyhyt teleporteilla
Vain P2P-pelaajille: Ei
Vaatimukset: Ei vaatimuksia
Tarvittavat tavarat: Ei pakollisia, mutta suositellaan Varrock Teleport-riimut ja Lumbridge Teleport-riimut.

Ohje

Dukehoracio.png
Puhu Linnan toisen kerroksen makuuhuoneessa Duke Horaciolle, ja pyydä häneltä tehtävää. Hän kertoo sinulle löytäneensä oudon talismaanin. Hän pyytää sinoa viemään sen velhojen tornin päävelholle Sedridorille. Suostu tekemään tehtävä, ja hän antaa sinulle Air Talismanin.Air talisman.png

Mene Draynor Villagesta etelään olevaan velhojen torniin. Jos omistat Amulet of Gloryn, voit käyttää sitä teleportataksesi Draynor Villageen. Mene sisälle torniin ja alas tikkaita, puhu Sedridorille, ja kerro hänelle tehtävästäsi.

Wizard sedridor.gif
Sedridor pyytää sinulta talismaania, anna se hänelle. Hän pyytää sinua viemään paketin Rune Mysteries-paketti.PNG Aubyrille, joka on kauppias Varrockissa, ja tuomaan jotain takaisin. Suostu auttamaan häntä.

Seuraavaksi sinun on matkattava Varrockkiin, matka on pitkä, joten on suositeltavaa, että käytät Varrock Teleport -taikaa päästäksesi sinne. Voit myös kävellä, mutta silloin tehtävän suorittamiseen kuluu enemmän aikaa.

Mene Auburyn luo[riimukaupan johtaja], jonka kauppa löytyy itäisestä Varrockista, hieman etelään Varrockin itäisemmältä pankilta. Kerro Auburylle tehtävästäsi, hän hämmästyy ja pyytää muutamaa minuuttia aikaa tutkia tuomaasi tavaraa. Keskustelu päättyy, mutta voit puhua hänelle samantien uudestaan.

Aubury kertoo että hänen muistiinpanojensa avulla Sedridor voi opettaa sinua tekemään riimuja. Hän antaa sinulle muistiinpanonsaRune Mysteries-muistiinpanot.PNGjotka sinun on vietävä ne Sedridorille. Suosittelisin sinua käyttämään Amulet of Gloryasi päästäksesi Draynoriin, jos et omista tälläistä tai et ole Member, sinun on käveltävä. Nykyään Aubyru voi teleportata sinut takaisin Wizards' Towerin sillalle, puhu Sedridorille velhojen tornin pohjalla, Sedridor kertoo opettavansa sinua tekemaan riimuja. Riimujen tekemiseen tarvitset Pure tai Rune Essenceä, jota voit hankkia eräästä kaivoksesta jonne pääsee vain Sedridorin ja muutaman muun henkilön kautta, lisäksi tarvitset kuhunkin riimuun tarvittavan talismaanin, jota sinun on käytettävä kunkin riimualttarin mystisiin raunioihin päästäksesi itse alttarille, jossa voit tehdä riimuja näistä essenceistä.

Palkkio

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki