Fandom

RuneWiki

Pest Control

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu4 Share

Sijainti Maailmankartassa
Void Knights' Outpost
Tuntematon Pest Control Tuntematon
Tuntematon

Pest Control (PC) on yksi RuneScapen minipeli. RuneScapessa on kolme virallista Pest Control worldia.

Pest Controllin saari

Pest Control sijaisee saarella, jonne pääse Port Sarimin eteläisillä laitureilla olevalla laivalla. Saarelta löytyy pankki ja monta kauppaa, ja kolme laivaa, joilla pääsee itse peliin.

Pest Controlissa EI menetä tavaroita

Pest Controllin sisältö

Pest controllissa sinun ja muiden pelaajien tehtävänä on taistella neljästä portaalista tulevia hirviölaumoja vastaan Void knightien kanssa. Laiva jolla pääset pelaamaan lähtee joka viides minuutti tai kun 25 pelaajaa on valmiina. Pelin voittaa joko hyökkäämällä neljää portaalia vastaan ja tuhoamalla ne tai suojelemalla Void Knightiä 20 minuuttia. Peli hävitään jos hirviöt onnistuvat surmaamaan Void knightin.

Pisteet ja palkinnot

Jokaisesta voitetusta erästä, jossa olet tehnyt vähintään 50 vahinkoa, saat kaksi pistettä ja rahaa (oma taistelutasosi kertaa 10). Kun sinulla on tarpeeksi pisteitä, mene puhumaan saarella oleville Void Knighteille. He antavat sinulle kokemusta tai eräitä tavaroita pisteitä vastaan mm. Void Knight armoreita ja aseita sekä Void Knight summoning tavaraa, joita ei saa muualta kuin vain pest controllista.

Pisteitä voi käyttää saadakseen kokemusta hyökkäykseen, voimaan, puolustukseen, elämäpisteisiin, rukoiluun, taikomiseen ja jousiammuntaan. Niillä voi myös hankkia mineraaleja, yrttejä, sekä siemeniä.

Voit kerätä maksimissaan 250 pistettä. Jos käytät 100 pistettä kerralla saat 10% enemmän kokemusta valittuun taitoon, ja jos käytät 10 pistettä kerralla saat 1% enemmän kokemusta.

Ensimmäisestä (Novice) Pest Control tasosta saa 2 pistettä. Toisesta (Intermediate) Pest Control tasosta saa 3 pistettä, tarvitset myös 70 Combat Levelin. Kolmannesta (Veteran) Pest Control tasosta saa 4 pistettä, tarvitset 100 combat levelin.

                                                                            Pest control3.jpg

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki