FANDOM

Maple tree
Vaahtera.png
Vain P2P Ei
Puunhakkuu
taso
45
Puunhakkuu
kokemus
100
Tulenteko
taso
45
Tulenteko
kokemus
135
Maanviljely
taso
45
Maanviljely
kokemus
3404xp
Teksti
tutkittaessa
I bet this
makes good
syrup!

Maple log.PNGMaple, eli vaahtera on puulaji RuneScapessa. Se on myös f2p-pelaajille (Katsoo lisää täältä. Jagex julkaisi 19. heinäkuuta päivityksen, jonka jälkeen f2p-pelaajatkin pystyvät hakkaamaan vaahteraa. Maplet droppaavat myös paljon linnunpesiä, joista voi saada arvokkaita siemeniä, tai arvottomia kultasormuksia mutta vain jäsenten- servuissa.

Vaahteraa löytyy paljon Seers' Villagen pohjoispuolella.

Vaahteraa käytetään myös veistelyssä ja tulenteossa.

Vaahtera on tasoltaan pajun ja marjakuusen välissä, mikä helpottaa P2P ja F2P-pelaajia, joilla ei ole näiden puiden välistä isoa eroa.

Daemonheim peninsula

Ilmaispelaajilla on vain yhdessä paikassa, Daemonheimin peninsulassa eli niemimaalla. Mutta se on hyvä paikka kehittää, sillä siellä on 6-8 vaahteraa. Sinne pääsemiseen vaatii 30 Dungeoneeringin. Vaahterat olivat 19. heinäkuuta 2010 saakka maksaville pelaajille. Vaahterat ovat f2p-pelaajien paras Puunhakkuun kehittämis tapa. Vaahterat eivät ole kovin hyvä rahanhankintakeino, ja lähimmälle pankille (Daemonheimin pankki) kestää jonkun aikaa joten halot kannattaa polttaa tai pudottaa, jos haluat nopeampaa xp:tä.

Vaahteroiden sijainnit

Sijainti Vain jäsenille?
Miscellania Kyllä
Seers' Village Kyllä
Daemonheim peninsula Ei

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki