Fandom

RuneWiki

Karamja Volcano

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Karamjan tulivuori on Karamjan saarella. Tulivuoren sisällä oleva luolasto yhdistää saaren Crandoriin. Luolastossa saarten välissä on outo seinä, joka avautuu lohikäärmeen surmaaja-tehtävän suorittaneille.

Snap21.png

Karamjan tulivuori.gif

Eteläosa Muokkaa

Eteläosa on Karamjan puoleinen osa luolastosta, sinne pääsee kuka tahansa.

Lähellä saarelle nousevaa köyttä löytyy neljä kiveä, joista voi louhia kultaa. Alueella partioi 25-tasoisia luurankoja.

Itäänpäin mentäessä tulee 34-tasoisia punaisia hämähäkkejä vastaan, täältä löytyy myös punaisia hämähäkinmunia.

Etelässä on puolestaan 82-tasoisia Lesser Demoneita, joiden alueelle syntyy tuliruneja. Tämä on hyvä paikka kehittää taikaa ja jousiammuntaa koska täältä löytyy paljon kiviä joiden väliin voi mennä suojaan ja ampua alhaisia demoneja. Mutta kyllä tämä on hyvä paikka kehittää attackia strenghtiä ja defenceä.

Pohjoisosa Muokkaa

Pohjoisosaan pääsevät vain lohikäärmeen surmaaja-tehtävän suorittaneet.

Heti oudon seinän jäkeen ovat vastassa 82-tasoiset Lesser Demonit, joiden pohjoispuolella puolestaan ovat 45-tasoiset luurangot.

Luurankojen itäpuolella on Elvarg-lohikäärmeen huone.

Aivan Crandorille menevän köyden luona on 22-tasoisia luurankoja.

Tulivuoren sisään käynti Muokkaa

Tulivuoren sisään käynti on tulivuoren päällä.Tuli vuoren sisään käynnin vieressä liikuskelee scorpioneja ja paljon impejä.Jos olet tekemässä Imp Catcher questia niin suosittelen että keräät beadit täällä.

MuutaMuokkaa

Tulivuoresta pääsee myös TzHaar Cityyn. Sisäänkäynti sinne on luolaston alussa. Lesser demoneiltaa voi myös saada jotain rune kamoja. P2P:eille tämä on yleinen kehityspaikka Attackille Ja Strengthille.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki