FANDOM

[Katso]

Yleistä

Edeltäjä Titteli Seuraaja
Ei tiedossa! Kolmanneksi voimakkain hirviö TzTok-Jad

Kalphite Queen on yksi RuneScapen tunnetuimpia hirviöitä. Se on kaikkein voimakkain Kalphite-hirviö ja myös virallisesti pelin kahdeksanneksi voimakkain hirviö. Lisäksi se on pelin kuudenneksi voimakkain hirviö, joka ei ole tehtävissä tai minipeleissä.

Yleisesti sitä pidetään yhtenä pelin vaikeimpana vastustajana.

Sijainti: Kalphite Lair, jonne pääsemiseen tarvitaan 2 köyttä. Myöskin Dorgesh-Kaanista pääsee tunnelia pitkin kalphiittisotilaiden alueelle.

Infoa

Kalphite Queen on kuuluisa siitä, että se voi pudottaa 8 miljoonan kultarahan arvoisen Dragon chainbodyn, ollen ainoa hirviö Dust Devilin lisäksi, joka pudottaa sen. Kalphite Queenilla on kaksi muotoa, toisella Protect from Magic ja Protection from Ranged, toisella Protect from Melee. Tappaminen on lähes mahdotonta ilman full Veracseja yksin, mutta sen voi hoitaa myös porukalla. Jotkut kyllä sanovat että voi voittaa myös käyttämällä full karil sekä whipillä. Kuningatar on kuuluisa myös siitä, että se tappaa helposti matalatasoiset ja ylimieliset pelaajat, jotka kuvittelevat voivansa lannistaa tämän voimakkaan pedon.

Yleisenä neuvona voi sanoa, että älä ota sitä vastaan taistellessasi mukaan mitään, mitä et halua menettää.

Pudotukset

Aivan kuten kuningatar on vaikea voittaa, ovat myös saaliit sen arvoisia:

Kq gear1.PNG

Tällä varustuksella meleellä tappamaan yksin!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki