Fandom

RuneWiki

Hazeel Cult

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu1 Share

Hazeel Cult on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot

Virallinen tehtävän kuvaus: Etsi totuus Carnillean perheen omaisuuden takana. Päätä itse autatko Carnelleanlaisia saamaan takaisin varastetut tavarat, vai liitytkö Hazeel-kultin jäsenten kanssa tehtävään lord Hazeelin henkiin herättämiseksi.
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Puhu Ceril Carnillean kanssa Itä-Ardougnen lounaiskulmassa olevassa kartanossa.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: Jos menet hyvien puolelle, sinun pitää voittaa 13-tasoinen kultin jäsen, jolla ei ole asetta eikä haarniskoja.
Tarvittavat tavarat: Ei tarvittavia tavaroita

Ohje

Voit suorittaa tehtävän hyvien tai pahojen puolella.

Ceril kertoi etelässä olevasta varkaiden luolasta, joten mene etelään kellotornista itään olevaan viemärin sisäänkäynnistä alas ja puhu Clivetin kanssa.

Älä suostu hänen ehdotukseensa ja teet tehtävän hyvien puolella.

Hyvien puoli

Palaa Cerilin luo ja juttele hänen kanssaan. Mene sitten laittamaan viemärin venttiilit oikeaan asentoon. Kaikki paitsi sisäänkäyntiä lähin venttiili käännetään oikealle ja lähin vasemmalle.

Venttiilit.png

Oikealle käännettävät venttiilit ovat

  1. Cerilin talon eteläpuolella rannassa
  2. kellotornin länsipuolella
  3. eläintarhan eteläsisäänkäynnin länsipuolella
  4. metsässä tien länsipuolella, noin kellotornin puolivälin korkeudella

Vasemmalle käännettävä on (5) tien eteläpuolella, mentäessä risteyksestä kellotorniin.

Mene viemäriin (6) ja siellä lautan kyytiin ja se vie sinut piilopaikkaan. Kulje isoon luolaan ja juttele 13-tasoisen Alamonen kanssa. Hän sanoo hovimestarin kuuluvan kulttiin. Tapa Alamone ja saat Carnillean rintapanssarin.

Jos haluat rintapanssarin itsellekin (ei ole kovin hyvä, mutta erilaisen näköinen), mene lautalla sisäänkäyntiin ja mene ulos viemäristä. Palaa piilopaikkaan, pudota haarniska ja tapa uusi Alamone ja ota molemmat haarniskat. Vie toinen pankkiin ja toinen Cerilille.

Palaa Cerilin luo ja kerrot hovimestarin olevan syyllinen. Hän ei usko vaan käskee sinun tulla yläkertaan selvittämään tilanne. Mene hovimestarin huoneeseen juttelemaan Cerilin kanssa, eikä hän vieläkään usko sinua vaan antaa viisi kultarahaa palkkioksi ja näyttää aivan kuin tehtävä loppuisi. Hazeel Cult....jpg

Etsi seinässä olevaa kaappia (Cupboard) ja löydät myrkkypullon ja kultin amuletin. Tästä seuraavan keskustelun jälkeen tehtävä on suoritettu.

Pahojen puoli

Samat suunnat renkailla kuin hyvilläkin. mutta sinun pitää löytää carnillean talosta taikakäärö. joten mene alakertaan jossa on kokki ala etsiä laatikoita. löydät avaimen. mene Ceril Carnillean makuuhuoneeseen. löydät salaoven. mene sen läpi ja mene ylimpään kerrokseen.käytä avainta arkkuun ja saat käärön. mene takaisin Alomonen luo ja anna käärö Alomonelle (hän pajattaa 5 minuuttia siansaksaa jonka jälkeen) näet Hazeelin(level-296)onneksi et joudu tappamaan häntä.

            tehtävä tehty!

Hazeel Cult.jpg

Palkkio

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki