Fandom

RuneWiki

Green dragon

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
[Katso]

Green dragon, eli vihreä lohikäärme, löytyy esimerkiksi korpimaasta. Vihreitä lohikäärmeitä vastaan kannattaa käyttää anti-dragon, Dragonfire Shieldejä tai antifire potionia, koska lohikäärme käyttää ajoittain liekkihengitystään sinua vastaan. Vihreiden lohikäärmeiden taistelutaso on 79 ja ne ovat matalatasoisimpia lohikäärmeitä RuneScapesssa. Monet pelaajat hankkivat näiden hirviöiden avulla rahaa, koska vihreät lohikäärmeet pudottavat aina lohikäärmeen luut ja vihreän lohikäärmeennahan joista saa hyvän hinnan. On melko turvallista lähteä tappamaan näitä otuksia jos taistelutasosi on enemmän kuin 70. Yhdestä reissusta vihreille lohikäärmeille saa keskimäärin noin 80k. Lohikäärmeet asuvat luolassa, joka sijaitsee Grand Exchangesta pohjoiseen. Luola sisältää useita portaaleja eri osiin luolastoa. Päästäksesi vihreille lohikäärmeille, suuntaa suoraan etelään ja käytä itäistä (oikeanpuoleista) portaalia. Luolassa on myös muutama baby black dragon, mutta näistä ei juurikaan ole harmia, sillä niiden taistelutaso on 83. Jos kuolet Green dragoneilla (clan warssista itään) älä hätäänny ja sammuta tietokonetta, vaan teleporttaa games necklakella clan warssiin ja juokse itään. Saat tavarasi takaisin 99% varmuudella.

Rahanhankinta Green dragoneilla Clan warssista itään

Ota mukaan games necklace ja ring of d. Teleporttaa games necklacella clan warssin ja juokse itään, kunnes olet green dragoneilla. Kun olet saanut repun täyteen d hidei ja bonei, teleporttaa ring of duelilla castlewarssiin. Yhdestä repullisesta (14 dragon bones ja 14 dragon hides) saat 90k + eli erittäin hyvää rahaa. Tai repullisesta dragon boneja saat 170k. Jos summoning levelisi on tarpeeksi korkea, kannattaa käyttää pack yakkia, koska se voi viedä dragon bonet bankkiin.

Lisäksi on myös erityinen vihreä lohikäärme Elvarg joka asuu Crandorin saarella. Kaikki muut vihreät lohikäärmeet paitsi Elvarg ovat vain p2p-pelaajille.

Pudotukset

Vihreät lohikäärmeet pudottavat usein Green charmeja ja niiltä saa 3. tason vihjekäärön muita hirviöitä useammin.

Aseet

Haarniskat

Riimut

Sekalaiset

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki