FANDOM

Ghostly robes
Ghostly hoodTiedosto:Ghostly robe top.pngTiedosto:Ghost robe bottom.pngTiedosto:Ghost cloak.pngGhostly glovesTiedosto:Ghost boots.png
Julkaisupäivä Ei tiedossa
Jäsenten? Ei tiedossa
Tehtävätavara? Kyllä
Vaihdettava? Ei tiedossa
Varustettava? Ei tiedossa
Pinottava? Ei
High Alch Ei tiedossa
Low Alch Ei tiedossa
Tuhoa Ei tiedossa
Kauppa N/A kolikkoa
Exchange 0 kolikkoa
Tutki Ei tiedossa
Paino 0 kg
[Katso][Keskustelu]

Ghostly robet ovat taikuuden setti joka tekee pukijasta läpinäkyvän. Ne ovat vain jäsenille. Ghostly robet voi saada Ghostly robes miniquestista sen jälkeen kun pelaaja on saanut Ring of Visibilityn Desert Treasuresta.

Saadakseen Ghostly robet pelaajan on puhuttava useille haamuille RuneScapessa, tietyssä järjestyksessä. Jokainen kertoo oman tarinansa, ohjaa pelaajan seuraavan haamun luokse sekä antaa osan Ghostly robeista.

Nähdäkseen haamut pelaajalla on oltava Ring of Visibility, jonka voi saada Desert Treasure tehtävästä, sekä Amulet of Ghostspeak, jonka voi saada The Restless Ghost tehtävästä.

On olemassa kolme erilaista vaihtoehtoa jokaiselle pelaajalle, joissa vaihtelevat haamuille puhumisen järjestys sekä missä haamut ovat. Puolet Ghostly roben osista saa korpimaasta. Sijainnit vaihtelevat jokaisella pelaajalla.

Koko Ghostly robejen kokonaisuus voidaan säilöä pukuhuoneeseen, säästäen pankkitilaa milloin niitä ei käytetä. Jos pelaaja kadoittaa jonkin Ghostly roben osan, on hänen mentävä sen haamun luokse jolta kyseinen osa on saatu. On myös kätevää olla osia enemmän kuin yksi. Ghostly robeja pidetään nykyisin usein Spirit shieldin kanssa, johtuen siitä, että sekin on läpinäkyvä.

Täysi Ghostly robes vaatetuksen hankinta on vaadittua, mikä haluaa saada täyden määrän Kudoksia Varrockin museosta.

Haamut

Tavarat

Bonukset

Yhdistettynä, koko setti antaa seuraavat bonukset:

Taistelutilastot
Vaatimukset
Ei tiedossa
Luokka Paikka
Ei tiedossa Ei tiedossa
Aseet Main Off
Vahinko - -
Tarkkuus - -
Tyyli - -
Ominaisuudet
Defence-icon Panssarit0
Constitution-icon Elämäbonus+0
Prayer-icon Rukousbonus0
Kriittiset bonukset
Attack-icon0% Ranged-icon0% Magic-icon0%

[Katso][Keskustelu]

Katso myös

  • Varjo miekka, 2-kätinen miekka, joka viimeistelee Ghostly robes vaatetuksen.
  • Spirit Shield, läpinäkyvä kilpi, joka on myös hyvä lisä Ghostly robes vaatetukseen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki