Fandom

RuneWiki

Free-to-play

6 304sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu9 Share
F2P icon.png
Free to play
, joka tunnetaan myös nimellä F2P, on ilmaisversio RuneScapesta. Pelaajia jotka pelaavat ilmaisversiota pelistä, kutsutaan usein nimellä "non members" tai "free players".

YleiskatsausMuokkaa

180px-RuneScape free map.png

Ilmaispelaajien kartta

Ilmaispelaajilla on todella rajattu alue pelistä, tavaroista ja tehtävistä, kuin myös hirviöistä, kyvyistä ja niin edelleen.

Ilmaispelaajat voivat saada maksimissaan 50 tehtäväpistettä ja kaikkien taitojen yhteenlaskettu summa voi olla korkeintaan 1655.

Ilmaispelaajat voivat kehittää kaikkia jäsenten taitoja korkeintaan tasoon 5. Tämä on eräs Jagexin lähestymistapa saada ilmaispelaajia ostamaan maksullisen ominaisuuden, jäsenyyden.

Ilmaispelaajien taidotMuokkaa

Kuva Taidon nimi Kuvaus
Attack-icon.png Hyökkäys Antaa pelaajalle korkeamman tarkkaavaisuuden lähitaisteluissa käytettävissä aseissa. Mitä korkeampi hyökkäystaso, sen enemmän pelaaja tekee vahinkoa. Tehokkaampien aseiden käyttäminen vaatii suurempia hyökkäystasoja.
Strength-icon.png Voima Taisteluissa korkeampi voimataso nostattaa pelaajan aiheuttaman vahingon määrää. Joissain tehokkaissa aseissa vaaditaan korkeampaa voimatasona.
Defence-icon.png Puolustus Antaa pelaajan käyttää tehokkaampia varusteita ja nostattaa mahdollisuutta pienempään vahinkoon muilta pelaajilta.
Ranged-icon.png Kaukoammunta Antaa pelaajien taistella kaukkoammuntaan käytettävillä aseilla ja nuolilla. Kaukoammunta-aseisiin-ja varusteisiin kuten myös muutamiin tavaroihin tarvitaan korkeampaa kaukoammuntatasoa.
Prayer-icon.png Rukous Antaa pelaajan rukoilla, joka tuo pelaajalle etua taistelussa. Efektit kestävät niin kauan kunnes pelaajalta loppuu rukouspisteet tai pelaaja ottaa rukouksen pois käytöstä. Taitoa käytetään myös pelaajien hautojen siunaamiseksi tai korjaamiseksi
Magic-icon.png Taikominen Antaa pelaajan tehdä taikoja, sisältäen teleporttaukset ja lumoukset. Korkeampi taikomistaso suurentaa mahdollisuutta tehdä enemmän vahinkoa, ja samalla vähentää pelaajaan kohdistuvaa vahinkoa.
Constitution-icon.png Konstituutio Antaa pelaajalle tukea, kun pelaaja saa vahinkoa. Pelaajan konstituutiopisteet ovat 40-kertaiset konstituutiotasoon nähden. Kaikki taistelutaidot kehittävät konstituutiota.
Crafting-icon.png Käsityö Antaa pelaajan tehdä käsitöitä raaoista materiaaleista, esimerkiksi saviastiat, kaukoammuntavarusteet ja jalokivet.
Mining-icon.png Kaivaminen Antaa pelaajan kaivaa kiviä, malmeja ja jalokiviä, joita käytetään takomisessa.
Smithing-icon.png Taonta Antaa pelaajan sulattaa malmeja ja mineraaleja harkoiksi, jotka pelaaja voi takoa varusteiksi, aseiksi ja muiksi hyödyllisiksi tavaroiksi.
Fishing-icon.png Kalastus Antaa pelaajien kalastaa kaloja, joita voi syödä tai myydä.
Cooking-icon.png Keittäminen Antaa pelaajan keittää ruokaa, jota voi käyttää taisteluissa. Korkeampi keittotaso takaa sen, että vähemmän ruokaa tulee palamaan.
Firemaking-icon.png Tulenteko Antaa pelaajan sytyttää nuotioita, tähtäen keittämiseen.
Woodcutting-icon.png Puunhakkuu Antaa pelaajan kaataa puita ja saada halkoja.
Runecrafting-icon.png Riimujenteko Antaa pelaajan tehdä riimuja erityisillä alttareilla, tähtäen taikomiseen.
Dungeoneering-icon.png Luolastotutkinta Antaa pelaajan edetä syvemmälle Daemonheimin luolastoissa, avaen pääsyn toisien aseiden käyttämiseen, aarteisiin, monstereihin ja alueisiin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki