Fandom

RuneWiki

Fishing Trawler

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Fishing Trawler (Kalastustrooli) on minipeli, joka alkaa Port Khazardin laiturilta, kun puhut Murphyn kanssa. Peliä ei kannata pelata jos kalastutaso on alle 15.

Fishing Trawlerin tarkoituksena on matkata Murphyn mukana laivalla, ja yrittää kalastaa sillä. Laivassa on kuitenkin ongelmia, jotka vaikeuttavat peliä. Laiva vuotaa, joten vettä pitää äyskäröidä ja vuotoja tilkitä, myös verkko repeilee, joten sitä pitää paikata.

Tarvittavat tavarat:

Näitä kannattaa kerätä etukäteen varastoon, koska jos ne ostaa kaupasta kuluu rahaa lähes 20 000 kultarahaa.

Mitä enemmän ihmisiä on mukana, sitä enemmän ongelmia esiintyy, mutta myös sen paremman saaliin kaikki saavat.

Mahdollisten saaliiden joukossa ovat myös harvinaiset kalat Sea Turtle ja Manta Ray, mutta kumpaankin tarvitaan hirvittävän suuri kalastustaso.

Vinkkejä Muokkaa

Peliä voi pelata 1-20 pelaajaa samanaikaisesti, mutta yksin pelaaminen on suoraan sanoen mahdotonta. 3 on riittävä määrä pelaajia, jotta saalista tulee hyvä.

Tarvittavat tavarat kannattaa valmistaa itse, sillä pienellä vaivalla voit säästää rahaa lähes 20000 kultarahaa, sen sijaan, että ostaisit tavarat kaupasta.

Verkonkorjaaja kannattaa olla se, jolla on korkein käsityötaso, koska korjaus voi myös epäonnistua.

Verkko kannattaa korjata välittömästi, koska sen ollessa rikki kukaan ei saa yhtään kalaa, muuna aikana korjaaja voi auttaa äyskäröijiä. Jos mukana on useampi tilkitsijä, kannattaa jakaa laiva alueisiin.

On myös hyvä sopia jokaisen tehtävät jo etukäteen, jottei tule turhia sekaannuksia.

Jos tehtävän aikana vesimittari tulee täyteen, laiva uppoaa ja pelaajat ajautuvat rantaan, eli pelissä ei kuole tai menetä tavaroita.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki