FANDOM

Entranan luolasto on P2P -luola, jossa suoritetaan osa Lost City -tehtävää. Entranan luolastoon ei pääse haarniskojen kanssa, mutta pelaaja voi itse veistellä jousipyssyn ja nuolia. Luolastoon voi ottaa myös riimuja.

Entrana dungeon

Zombit (Taistelutaso 24.) Näitä tappamalla saat pronssisen kirveen, jota tarvitaan dramenpuun hakkaamisessa.

Ylhäisempi demoni (Taistelutaso 92.) Näiden kanssa ei kannata jäädä tappelemaan meleellä, mutta ylhäisempiä demoneita voi tappaa muista huoneista, mihin ne eivät pääse.

Dramenpuuta hakkaamalla saat dramenoksia, joista voi veistellä Dramen staffin. Lost Cityn aikana pelaajan kimppuun hyökkää 101. tasoinen puuhenki, jonka pitäisi olla helppo vastus.

NAx

Ylhäisempiä demoneita vastaan voi taistella täällä. Taikominen on suotavaa, koska ylhäisemmät demonit eivät voi iskeä sinua, mutta sinä voit iskeä niitä. Ylhäisemmät demonit pudottavat myös hyviä tavaroita, joten tämä on oiva paikka rahan keräykseen.

Zombit

Epäkuolleita tappamalla saat pronssisen kirveen.VAROITUS:ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VEDÄ LOPUSSA OLEVASTA VIVUSTA ELLET HALUA JOUTUA WILDERNESSIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki