Fandom

RuneWiki

Crandor

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Sijainti Maailmankartassa
Entrana
Fishing Platform Crandor Crafting Guild
Musa Point
Crandor.PNG

Crandor on pieni saari, joka on tärkeässä osassa Lohikäärmeen surmaaja -tehtävää. Saarelle ei pääse, ennen kuin tehtävä on suoritettu tai sen ollessa keskeneräinen. Crandorille pääsee Karamjan tulivuoren sisällä olevasta sisäänkäynnistä, joka vie Karamjan tulivuoreen ja kävelee sieltä "oudon" seinän läpi ja sitten onkin saapunut Crandorille. Saarelle ei kulje laivoja terrorisoivan Elvarg -lohikäärmeen vuoksi. Saaren ulkomuoto on hyvin omituinen; se muistuttaa pyramidia, sillä siinä on kolme tasoa.

Ensimmäinen taso Muokkaa

Crandor 1.PNG Jos olet suorittamassa Lohikäärmeensurmaaja -tehtävää, tai olet jo tehnyt sen, on tämä paikka sinulle tuttu. Rantaan on haaksirikkoutunut laiva, minkä omistit ja minkä Elvarg tuhosi tullessasi Crandorille ensimmäistä kertaa.

Crandor 2.PNG Crandorin ensimmäisellä tasolla on 25. taistelutasoisia luurankoja.

Crandor 3.PNG Crandorin ensimmäisen tason länsieteläisellä puolella voit kaivaa mithrilliä. Voit kaivaa sitä, kun kaivuutasosi on 55. Mithrilkiviä on seitsemän.

Crandor 4.PNG Crandorin itäisellä puolella on kultaa. Voit kaivaa sitä, kun kaivuutasosi on 40. Kultakiviä on kolme.

Toinen taso Muokkaa

Crandor 5.PNG Crandorin toisen tason pohjoisosassa on kolmas kaivuualue. Siellä on yksi mithrilkivi ja kuusi hiilikiveä. Hiiltä voit kaivaa, kun kaivuutasosi on vähintään 30.

Crandor 6.PNG Toisella tasolla on 28. taistelutasoisia Hobgoblineita.

Crandor 7.PNG Toisella tasolla on myös 32. taistelutasoisia kuningas skorpiooneja sekä 25. tasoisia luurankoja.

Crandor 8.PNG Saaren toisen tason eteläpuolella on kolme 42. taistelutasoista sammaljättiläistä. Niiden avulla on helppo kehittää jousiammuntaa ja taikomista, koska jättiläiset ovat keskellä kaivuupaikkaa, eivätkä ne voi iskeä sinuun kivien takaa.

Crandor 9.PNG Samassa paikassa, missä sammaljättiläiset ovat, on kolme hiilikiveä ja kolme adamanttikiveä. Adamanttia voit kaivaa, kun kaivuutasosi on vähintään 70.

Kolmas taso Muokkaa

Crandor 10.PNG Saaren kolmannella tasolla on kaksi 82. tasoista vähäisempää demonia. Ne ovat aggressiivisia, eivätkä pelkää käydä päälle. Myös siellä on hyvä kehittää jousiammuntaa ja taikomista, nimittäin siellä on kaksi kiviriviä, joiden takaa on helppo ampua demoneita.

Crandor 11.PNG Saaren kolmannen tason eteläpuolella on tulivuoren kraateri, josta mennään Crandorin alla olevaan luolastoon.

Crandorin maanalainen tasoMuokkaa

Crandor 12.PNG Köyttä pitkin pääsee ylös ja alas. Kun maanalaista käytävää lähtee etelään, tulee jälleen "oudolle" seinälle, josta pääsee Karamjalle.

Crandor 14.PNG Luola on aika vaarallinen, nimittäin siellä on 25. ja 45 tasoisia luurankoja ja 34 tasoisia deadly red spidereitä (joista nyt ei ole kuvaa) sekä...

Crandor 15.PNG ...82. tasoisia vähäisempiä demoneita sekä...

Crandor 13.PNG ... 83. tasoinen Elvarg -lohikäärme. Ei kannata koskaan mennä Elvargin arenaalle ilman Anti-dragon shieldiä tai Dragonfire Shieldiä, sillä muuten kuolema korjaa.(noh kyllä se 60o ilman iskee että mieti sitä sitten? =) Elvargia ei voi tappaa lohikäärmeen surmaaja-tehtävän jälkeen!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki