FANDOM

Sijainti Maailmankartassa
Dark Wizards' Tower
Entrana Crafting Guild Falador
Melzar's Maze

Käsityökilta on kilta, jossa voi kaivaa käsitöissä tarvittavia malmeja, savea ja kultaa sekä tehdä erilaisia käsitöitä. Sisäänpääsyyn vaaditaan käsityötaso 40 ja ruskea esiliina (brown apron), jonka voi ostaa Varrockin vaatekaupasta ja Grand Exchangesta.

Sijainti

Kilta sijaitsee Faladorista lounaaseen, Rimmingtonista pohjoiseen.

Kaivosalue

Eteläosassa on seitsemän kultakiveä, keskiosassa on kuusi savikiveä ja pohjoisosassa on kuusi hopeakiveä. Se on erittäin hyvä paikka kerätä rahaa, koska faladorin pankki on lähellä, ja sinne voi viedä täyden repullisen gold orea.

Alakerta

Alakerrassa on neljä savenvalajan dreijaa, vesiallas ja savitöiden polttouuni. Alakerrasta loytyy myös amulettimuotti, muki, vasara ja timanttitaltta (chisel).

Yläkerta

Yläkerroksesta löytyy kehruurukki. Täällä on myös tanner, joten voit tehdä lehmännahoista nahkaa, pehmeä maksaa kultarahan kappale ja kova kolme. Tällä ovat myös kaulakorumuotti, pyhä muotti, tiaramuotti, sormusmuotti, sekä keritsimet.

Piha

Käsityökillan vierestä löytyy myös matalatasoisia lehmiä joilta saa lehmännahkoja. Lehmännahoista voit tehdä leathereita joka mahdollistaa sinut tekemään varusteita.

Muuta

Killasta etelään on Melzar's maze, jota tarvitaan Dragon Slayer-tehtävässä, missä piti tappaa Elvarg-lohikäärme ja ottaa sen pää. Lohikkäärmettä pääsee katsomaan karamjan tulivuoren kaivoksesta. Pohjoisessa on Makeover mage.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki