Fandom

RuneWiki

Cook's Assistant

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu1 Share
Cook's Assistant (#1)
Cook's Assistant.png
Julkaisupäivä 4 tammikuu 2001
Jäsenten? Ei
Ääninäytelty? Ei
Vaikeusaste Aloittelija
Pituus Lyhyt
Tehtäväsarja Ei mikään
Aikakausi Viides aikakausi
[Katso][Keskustelu]

Cook's Assistant on koko RuneScapen historian ensimmäinen tehtävä. Tässä tehtävässä pelaajan tulee hankkia top-quality milk, super large egg ja extra fine flour. Sitten pelaajan tulee antaa ne kokille, joka tarvitsee ne Duke Horacion syntymäpäiväkakun valmistukseen.

Virallinen tehtävän kuvaus

The Lumbridge Castle cook is in a mess. It is the Duke of Lumbridge's birthday and the cook is making the cake.

He needs a lot of ingredients and doesn't have much time.

Läpikatsaus

Aloituspaikka {{{start}}}
Cook's Assistant icon.png
Puhu kokille Lumbridgen linnassa.
Jäsenten? Free-to-play
Vaikeus
Pituus Lyhyt
Vaatimukset Ei mitään
Vaadittavat tavarat Tavarat työkaluvyöstä ei ole listattu elleivät ne toimi tai niitä ole automaattisesti lisätty
  • Ei mitään
Voitettavat viholliset Ei mitään
Tiedosto:Cook's Assistant start point.png

Juhlat Dukelle

Cook (Lumbridge) chathead.png
Tehtävä aloitetaan Lumbridgen linnan keittiöstä. Kokki kertoo sinulle, että Duke Horacion syntymäpäivä on pian, ja kokin pitäisi tehdä kakku Dukelle. Kuitenkaan kokilla ei ole tarvittavia aineksia, ja antaa sinulle tehtäväksi hakea korkean laadun maitoa, todella valtava muna ja todella hienoa jauhoa.

Valmistusaineiden hankinta

300px-Cook's Assistant map.png

Kartta, josta saa valmistusaineet

Top-quality milk

Ämpärillisen korkean laadun maitoa saa, kun ottaa ämpärin ja menee Lumbridgen lehmäaitaukseen. Aitauksessa on lehmiä, jotka eivät liiku. Näiltä saa korkean laadun maitoa.

Super large egg

Todella valtavan munan saa kanatilalta, joka on länteen Lumbridgen joesta, itään pienestä lammikosta. Munan voi myös saada toiselta kanatilalta, joka on lehmäaitauksen ja Lumbridgen joen välissä, pohjoisemmassa.

Extra fine flour

Todella hienoa jauha saa Lumbridgen tuulimyllyn viereisestä vehnäpellosta. Kun sinulla on viljaa repussasi, mene tuulimyllyyn ja puhu Millie Millerin kanssa todella hienon jauhon valmistamisesta.

Kun keskustelu on käyty, kiipeä tikapuita tuulimyllyn ylimpään kerrokseen. Laita vilja suppiloon ja aktivoi se vipua vetämällä. Sen jälkeen mene takaisin alakertaan ja tyhjennä jauhot ruukkuun.

Kuljetus

Kun sinulla on kaikki valmistusaineet repussasi, mene takaisin Lumbridgen linnan keittiöön. Puhu kokille ja anna hänelle kaikki kolme valmistusainetta, jonka jälkeen tehtävä on suoritettu.

Palkinto

Cook's Assistant reward.png

Jos olet suorittanut tehtävän ennen päivitystä, jonka jälkeen saa 20 sardiinia ja 500 kolikkoa, voit saada ne milloin vain puhumalla kokille.

Vaadittu suorittamaan

Tehtävä Cook's Assistant on vaadittu suoritetuksi seuraavissa:

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki