FANDOM

Sijainti Maailmankartassa
Demonic Ruins
Ruins (east) Clan Wars Hill Giants
Chaos Temple (Wilderness)

Huom: Peli on asetuksista riippuen turvallinen tai vaarallinen. Jos peli on määritelty vaaralliseksi, kaikki tavarat katoavat eikä hautakiveä tule.

Clan wars on claanien välinen taistelu jota voivat pelata kaikki. Jokaisen pitää olla klaanissa. Kestää 120 sekuntia ennen kuin peli alkaa.

Peli on yksinkertainen. Siinä pitää tappaa vastustajan klaanin kaikki pelaajat.

Täällä klaanit voivat taistella keskenään isolla alueella, ilman keskeytyksen pelkoa. Järjestä taisteluja Clan Chatin avulla ja valmistaudu kohtaamaan valtavia loppuun käytäviä taisteluja, joiden lopussa on toinen joukkue tuhottu kokonaan!

Jos kuolet seuraat taistelua vastustajan vankilasta.

Kartta

Clan wars sijaitsee itään Bounty Hunterista ja pohjoiseen Varrockista. Tästä minipelistä ei saa palkintoja (paitsi klaanin mainetta). Eli tämä minipeli on vain pelkkää hupia ja taidotkin kehittyvät hitaasti.

Clan Warsissa on kolme eri peliä: turvallinen kaikki vastaan kaikki. "turvaton" kaikki vastaan kaikki sekä Klassinen Clan war.

kaikki vastaan kaikki peleissä kaikki pelaajat voivat hyökätä toistensa kimppuun tai vaikkapa tehdä joukkoeen ja hyökätä joukolla toisiansa vastaan jne.

Klassisessa Clan warsissa kaksi klaania tappelee toisiansa vastaan.

voit teleportata itsesi Clan warsiin Games Necklacella jolla voit myös teleportata Wilderness Volcanolle, Games Roomiin, sekä Barbarian Outpostiin. Team capet on tarkoitettu alunperin tähän minipeliin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki