FANDOM

Big bones eli isoja luita saa kun tappaa jättiläisiä tai isoja vihollisia, esim. Hill giantteja, Moss giantteja, ja Trolleja. Kun Big Bonesit hautaa, niistä saa 15 Prayer-kokemusta.Big bones detail Big bones detail

Kukkulajättejä paremmat ovat sammaljätit ja Tulijätit (vain membereille), koska ne luiden lisäksi pudottavat useammin ja parempia tavaroita, toisaalta niiden tappamiseen vaaditaan paremmat taistelutasot.

F2p-RuneScapessa yleisimmät paikat isojen luiden keräykseen ovat:

Edgevillen luolaston loppu

Tämä on suosituin luiden keräyspaikka, koska jo varsin alhaisella taistelutasolla pystyy tulemaan tänne. Jos taso ei riitä kukkulajättien tappamiseen, voi kerätä melko arvokkaita tavaroita, joita jätit pudottavat, mutta joita suurempitasoiset pelaajat eivät poimi.

Luolaan pääsee kahdella tavalla

  • menemällä Edgevillen luolaston läpi
  • menemällä Varrockista länteen olevaan mökkiin Brass Keyllä ja menemällä tikapuut alas. Avaimen saa edellisestä luolasta.

Yleensä pelaajat ryhmittyvät jonkin osan luoksi, koska jos liikut useammassa osassa, pelaajat jotka pysyvät yhdessä paikassa, voittavat sinut usein.

Jääluolat

Kolme jääjättiä, mutta haittaamassa jäätaistelijoita. Täällä oleminen vaatii paljon ruokaa.

Varrockin viemärit

Aivan viemäreiden lopussa on kaksi luolaa jotka ovat monitaistelualuetta ja joihin kumpaankin syntyy kaksi sammaljättiä. Tänne kannattaa tulle heti, kun kukkulajätit tuntuvat liian helpoilta. Koska tämä on monitaistelualuettaa saa kokemusta jokaisesta lyönnistä, vaikkei saisikaan pudotettuja tavaroita, joten kokemus kasvaa helpommin kuin muualla.

Kaupankäynti

Koska isot luut ovat paras tapa F2p:lle parantaa rukoilukokemusta. Noin 4 repullista on 60-90K. Testattu on. Big bonesit ovat koko pelin parhaat bonet mitä buryttaa se on kokeiltu monella tapaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki