FANDOM

Tämä artikkeli kertoo barrows esineistä. Katso kaikki merkitykset täsmennyssivulta.

Barrows Setit

Barrowssetit antavat käyttäjälleen erilaisia erikoisvoimia, jotka toimivat vain kun Setin jokainen osa on käytössä, eli esim. Guthanin Setin efekti ei toimi ellei päälläsi ole Guthanin kypärää, hametta, levyhaarniskaa ja keihästä. Tällä hetkellä olemassa oleat setit ovat: Guthan, Dharok, Verac, Torag, Ahrim ja Karil. Settejä voi käyttää ainoastaa P2p-servereillä Vaikka Barrows setit ovat Runescapen voimakkaimpia haarniskoja, niilläkin on omat heikkoutensa. Kun ole käyttänyt settiä 15 tuntia taistelussa, se on kokonaan rikki, ja kaipaa korjausta toimiakseen jälleen. Täysin rikkinäinen haarniska/ase ei anna minkäänlaisia bonuksia. Voit nähdä kuinka vaurioitunut kukin setin osa on tavaran nimen vieressä olevasta prosenttiluvusta, joka on näkyvissä vain kun setti on kulunut, täysin ehjissä Barrows tavaroissa prosenttiluku ei ole havaittavissa. Prosenttiluku on joko 100, 75, 50, 25 tai 0. Prosenttiluku 100 ilmestyy heti kun vasta korjattua settiä käytetään taistelussa ensi kertaa. HUOM! Setti on täysin käyttökelpoinen kunnes se on täysin rikkoutunut.

Barrows aseet ovat todella voimakkaita, joten jos sinä omistat hyvän strenght ja attack levelin, voi aseella iskeä yli 700.

Barrows esineiden korjaus

Kummatkin voivat korjata halutun esineen missä hajoamisen vaiheessa vain.

Hinta korjata
barrows equipment
NPC POH Workshop
Tason 1 takominen Tason 99 takominen
Helm 60,000 59,700 30,300
Body 90,000 89,550 45,450
Legs 80,000 79,600 40,400
Ase 100,000 99,500 50,500
Yhteensä 330,000 328,330 166,500
Hinta puolittuu, kun pelaaja käyttää Smithing capea.

HUOM! Barrows esineitä voi vaihtaa vain jos ne ovat täysin ehjiä tai täysin rikki!

Ahrim The Blighted

Ahrim1.png

Setin Efekti: Blighted Aura

Onnistuneilla taikahyökkäyksillä on mahdollisuus vähentää kohteen Strenghtiä.

Tasovaatimukset

Ahrimstats3.png

Dharok The Wrecthed

Dharok.gif

Setin Efekti: Wretched Strenght

Hyökkäykset tällä setillä tekevät sitä enemmän vahinkoa, mitä vähemmän Elämäpisteitä pelaajalla on. Setin pitäjän voimakkuus kaksinkertaistuu, kun käyttäjän elämäpisteet ovat alle 10% maksimiarvosta. Dharokin setillä voi iskeä jopa 120.

Tasovaatimukset

Tavat vähentää elämäpisteitä:

Dharokstats.png

Guthan The Infested

Guthan.gif

Setin Efekti: Infestation

Hyökkäyksillä on mahdollisuus healata hahmoasi iskemäsi daman verran. Hyödyllisin Settiefekti, kun käytät Guthaneita treenatessasi et tarvitse ruokaa lainkaan. Esim. jos isket efektin vaikutuksessa 25, healaudut saman verran, muttet kuitenkaan yli maksimihitpointsisi. Tämä setti maksaa noin 5-6m.

Tasovaatimukset

Karil The Tainted

Karil.gif

Setin Efekti: Tainted Shot

Onnistuneilla hyökkäyksillä on mahdollisuus alentaa kohteen agilitya. Melko hyödytön, siksi settiä harvemmin käytetään kokonaisena.yleensä käytetään black dragonhide settiä kuin tätä koska se on halvempi ja parempi.

Tasovaatimukset

Karil's coif - 70 Defence & 70 Ranged

Karil's leathertop - 70 Defence & 70 Ranged

Karil's leatherskirt - 70 Defence & 70 Ranged

Karil's crossbow - 70 Ranged

Karilstats.png

Torag The Corrupted

Torag.gif

Setin Efekti: Corruption

Onnistuneilla hyökkäyksillä on mahdollisuus vähentää kohteen juoksuenergiaa. Tasovaatimukset

Toragstats.png

Verac The Defiled

Verac.gif

Setin Efekti: Defiler

Iskuilla on mahdollisuus mennä armorin ja prayerin läpi, eli iskeä niinkuin vastustajalla ei olisi prayeriä ja armoria päällä, tämän setin avulla voit helposti tappaa Kalphite Queenin.

Tasovaatimukset

Veracstats.png

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki