FANDOM

Tämä ohje on kesken.

Back to my Roots on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot

Virallinen tehtävän kuvaus: Auta Horaciota saamaan erikoinen köynnös Karamjalta.
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Itä-Ardougne Handelmortin kartanon ulkopuolella, puhu Horaciolle.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt-Keskipitkä
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: A Fairy Tale Part I, The Hand in the Sand, One Small Favour, Tribal Totem, 55. ketteryystaso, 53. maanviljelytaso, 59. lahtaustaso ja 72. puunhakkuutaso
Tarvittavat tavarat: Antipoison, Kirves, Viidakkoveitsi, Kasviruukku (Täynnä), Lapio, Pehmeä savi, Pensassakset, Ruukku ja Ruokaa.

Ohje

Puhu Horaciolle ja kysy tarvitseeko hän apua. Hän kertoo viiniköynnöksestä, joka kasvaa Karamjalla. Horacio pyytää sinua tuomaan palan tuosta köynnöksestä. Hän lähettää sinut Wizard Crompertyn puheille.

Cromperty löytyy kaupungin koillisosasta (NE). Crompertyllä riittää kuitenkin tekemistä RPDT-kuljetusten kanssa, sillä he eivät toimita hänen tilaamiaan paketteja perille. Ota siis sunnaksi etelä (S) ja suuntaa kaupungin satamaan. Puhu RPDT-työtekijöille pankin lähellä. Ota pöydältä laatikosta käsi (hand), ja palaa takaisin Crompertyn luo. Kädellä et tosin tee mitään, ennenkuin aloitat Crompertyn minitehtävän. Hän avaa pöydältä paketin, ja huomaa lähetyksen olevan rikki. Sitten hän pyytää sinua sitten tekemään pot lidin. Tee siis pehmeää savea (soft clay) ja siitä uusi pot lid. Cromperty sanoo sen olevan kuitenkin liian pieni.

Palkkio

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki