Fandom

RuneWiki

Animal Magnetism

6 308sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Animal Magnetism on tehtävä P2P-RuneScapessa.

Tiedot

Virallinen tehtävän kuvaus: Draynor Manorissa on uusi asukas ja seikkailijat riemuitkaa, hän on neitonen pulassa. Hän ei ole prinsessa Ruusunen, eikä hän ei pidä kartanon vuoteista ja kärsii unettomuudesta. Jos luulet voivasi auttaa Avaa kunnon yöunien etsinnässä, kuka tietää mitä tämä tiedemiehen alku luo palkkioksesi?
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Juttele Avalle Draynor Manorissa.
Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt-keskipitkä
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: Restless Ghost-, Ernest the Chicken- ja Priest in Peril-tehtävät. 18. lahtaustaso, 19. käsityötaso, 30. jousiammuntataso ja 35. puunhakkaustaso. Suositellaan Ghosts Ahoy -tehtävää, jolloin voit käyttää Ectophialia matkustamiseen, sekä Tason 15 thieving.
Tarvittavat tavarat: Ghostspeak-amuletti, 5 rautaharkkoa,vasara(hammer), 20 ecto-tokenia, mithril kirves, pyhä symboli, kiillotettuja nappeja (jotka saa H.A.M luolastossa H.A.M jäseniä pickpockettamalla) ja kova nahka.

Ohje

Ava haluaa sinun hankkivan hänelle pari epäkuollutta kanaa, jotta hän voi nukkua kunnolla.

Epäkuolleet kanat

Laita Ghostspeak Amulet päällesi.

Am map.png

  • 1 Ectophial teleportti
  • 2 Alice
  • 3 Alicen mies¶¶¶¶
  • 4 Vanha nainen

Juteltuasi Avan kanssa mene Port Phasmatyksestä luoteeseen olevalle maatilalle. Juttele talossa Alicen kanssa, joka lähettää sinut haamuksi muuttuneen miehensä luokse, joka taas takaisin Alicen luokse muutaman kerran, kunnes sinut lähetetään vanhan naisen (Old Crone) luokse Slayer Towerin itäpuolelle. Sinun pitäisi saada muutettu Ghostspeak-amuletti, jonka avulla haamu voi puhua ihmiselle.

Vanha nainen antaa sinulle amuletin. Vie se Alicen miehelle ja hän ottaa kiinni kanat ja myy ne sinulle 10 ecto-tokenia kappale. Osta häneltä kaksi kanaa ja vie ne Avalle.

Magneetti

Ava haluaa seuraavaksi magneetin ja neuvoo sinua menemään viiden rautaharkon kanssa viereiseen huoneeseen noidan luo. Noita ottaa harkot ja antaa sinulle valitun harkon takaisin ja neuvoo menemään Rimmingtonin kaivokseen, kääntymään pohjoiseen päin ja lyömään valittua harkkoa vasaralla.

Am map2.png

  • 1 paikka missä lyödä harkkoa

Mene kaivokseen ja tee kuten neuvottiin, et voi lyödä valittua harkkoa väärässä asennossa. Vie magneetti Avalle.

Puu

Seuraavaksi Ava tarvitsee palasen puuta kartanon polun vieressä olevasta epäkuolleesta puusta. Kun se hyökkää kimppuusi, lyö sitä mithril-kirveelläsi, mutta kirves vain kimpoaa puusta.

Kun palaat Avan luokse, hän neuvoo menemään lahtausmestarin (Slayer Master) Turaelin luo Burthorpeen mukanasi pyhä symboli ja mithril-kirves.

Am map3.png

  • 1 lahtausmestari

Turael suostuu vaihtamaan siunatun kirveensä (Blesssed Axe) mithril-kirveeseen ja pyhään symboliin. Palaa kartanoon ja saat leikattua palan puusta. Vie se Avalle.

Muistiinpanot

Ava antaa sinulle muistiinpanonsa, joiden kuvan alareunassa on vihreitä nappuloita. Käännä niistä pois kaikki muut, paitsi toinen, viides ja yhdeksäs ja olet kääntänyt muistiinpanot. Translated notes.PNG

Lopetus

Tiedosto:Am map5.png

  • 1 HAM luolaston sisäänkäynti

Kiillota napit. Jos sinulla ei ole vielä niitä, mene taltta mukanasi HAM-luolastoon johon pääsee Lumbridgesta länteen olevassa rauniossa olevasta luukusta, jonka joudut tiirikoimaan. Taskuvarasta tavaroita HAM-jäseniltä, kunnes saat napit. Käytä kiilotettuja nappeja ja kovaa nahkaa muistiinpanoihin ja tehtävä on suoritettu

Palkkio

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki